شنبه هم با استقلال بازی نمی‌کنیم
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با انتقاد از لغو دیدار این تیم با استقلال تهران گفت: مگر قرار است آلودگی هوای تهران یک شبه برطرف شود که برگزاری این بازی را به روز شنبه موکول کرده‌اند.
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: دقیقه 90 به ما اعلام کرده‌اند که دیدارمان با استقلال به خاطر آلودگی لغو شده است، در این هیچ بحثی نیست اما ما روی اینکه بازی قرار است فردا برگزار شود، بحث داریم. مگر آلودگی هوا تا فردا برطرف می شود؟ هوای امروز تهران با فردا چه فرقی می کند؟ قرار است یک شبه آلودگی هوا برطرف شود؟

وی افزود: تفاوت برگزاری بازی به جای امروز در فردا این است که فقط یک هزینه بیشتر روی دست ما می‌ماند. ما امشب بلیت داریم و باید به تبریز برگردیم اما اگر قرار باشد، بازی فردا برگزار شود، باید 48 ساعت بیشتر در تهران بمانیم. به این مشکل باید رزرو هتل را هم اضافه کنید که برای ما هزینه دارد و یا شاید اصلا امکان اقامت در هتل را نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: اگر قرار بر این بوده که بازی لغو شود، همان بهتر که در تاریخی دیگر برگزار شود. فردا روز شنبه است و قطعا تردد در سطح شهر بیشتر و آلودگی هوا کمتر از امروز که روز جمعه است نخواهد بود. پس با این شرایط تعویق 24 ساعته بازی درست نیست.

درخشان با تاکید براینکه باشگاه شهرداری تبریز نمی خواسته بازی این تیم با استقلال تهران لغو شود، گفت: اینکه بازی ما با استقلال در تاریخ دیگری برگزار شود، خیلی به برنامه ریزی لیگ ضربه نمی‌زند. مگر سپاهان 2 بازی معوقه دارد به لیگ برتر لطمه وارد آورده است؟

درخشان در پایان تصریح کرد: تا ساعت 17 امروز به ما وقت داده‌اند که اعلام کنند، دیدارمان با شهرداری در چه تاریخی برگزار می شود. اما من باید اعلام کنم با توجه به شرایطی که داریم فردا نمی توانیم با استقلال بازی کنیم و اگر قرار بر لغو مسابقه است، بهتر است بازی در تاریخی دیگر برگزار شود.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر که قرار بود، عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود به علت آلودگی هوای تهران لغو و براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار است، فردا برگزار شود.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: